از ترس بی تو لال شدن حرف میزنم...

دوسه یاریم موافق تو هم ای دوست بیا/ منم و فکر و خیال تو! کسی دیگر نیست...

از ترس بی تو لال شدن حرف میزنم...

دوسه یاریم موافق تو هم ای دوست بیا/ منم و فکر و خیال تو! کسی دیگر نیست...

۰۵ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۴۸

پدیده ای به نام کتاب صوتی!

برای منی که مدت زمان زیادی را توی مسیر رفتن به سرکار و پشت فرمون هستم کتاب صوتی یکی از بهترین انتخاب هاست. تقریبا یک سالی میشه که از کتاب صوتی اسنفاده میکنم. قبول دارم که هیچ چیزی مثل کتاب کاغدی نیست و اصلا لذت  گرفتن کتاب توی دست و ورق زدنش را نمیشه با هیچ چیزی مقایسه کرد، ولی خب وقتی شرایطت جوری نیست که بتونی کتاب دستت بگیری نباید خودتو از لذت کتاب محروم کنی. برای من هم اوایل سخت بود مخصوصا موقعی که نمیتونستم با صدای خواننده کتاب ارتباط برقرار کنم ولی کم کم و به مرور این قضیه برام عادی شد. یکی از کتابهایی که این مدت گوش دادم کتاب تصرف عدوانی بود. کتابی که منو شدیدا و عمیقا تحت تاثیر قرار داد. یه جاهایی از کتاب همراه با شخصیت اصلی دچار استرس میشدم،  گاهی حس بلاتکلیفی میکردم، یه جاهایی از شدت عصبانیت دیگه نمیتونستم کتابو ادامه بدم خلاصه که کتابی بود در نوع خودش بی نظیر.
شاید بعدا بیشتر در موردش بنویسم.شاید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی