از ترس بی تو لال شدن حرف میزنم...

دوسه یاریم موافق تو هم ای دوست بیا/ منم و فکر و خیال تو! کسی دیگر نیست...

از ترس بی تو لال شدن حرف میزنم...

دوسه یاریم موافق تو هم ای دوست بیا/ منم و فکر و خیال تو! کسی دیگر نیست...

۰۲ بهمن ۰۱ ، ۲۳:۵۷

رفیق شش دونگ

نمیدونم کاری که دارم میکنم درسته یا نه. نمیدونم این صبر و تحمل خوبه یا نه.

از سر ضعف و ترسه یا از سر قدرت.. 

بعضی وقتها خیلی نگران میشم.. نگران آینده ی دخترم.. میترسم تصمیمای امروزم آینده ی اونو تهدید کنه.. چقدر آدمیزاد ضعیف و ناتوانه.

خدایا حرف دلمو به هیبچ کس نمیتونم بگم. فقط تو میدونی.فقط تو از اوضاع و احوالمون آگاهی

 به بزرگی خودت یه کاری کن. ببخش ومعجزه کن.

من از تو کم معجزه ندیدم

 

یا من خلا به وحید... من اون بنده ی تنهایی هستم که با تو خلوت میکنم

یا رفیق من لا رفیق له

یا انییس من لا انیس له

یا ولی المومنین

یا من یعلم ضمیر الصامتین

یا علیم یا بصیر یا سمیع 

یا من هو علی کل شی قدیر

 

به حق اسماء حسنای خودت برای همه سبب بساز برای ماهم...

 

خدا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۲
پناه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی